CRM softveri.

CRM za Call centre

CRM Softveri

Customer relationship management je skup alata za upravljanje poslovanja i odnosima sa klijentima. Omogućava praćenje rada sa klijentima, pisanje ponuda, ugovora ili narudžbi. Korištenje CRM rješenja omogućava Vam jednostavnije praćenje rada svih uposlenika, te istovremeno ubrzava rad s klijentima.

Imate dobru komunikaciju?

Držite li pod kontrolom sve informacije i aktivnosti vezane za Vaše klijente? Koristite li svoje resurse i potencijale na najbolji način? U današnje doba svakodnevnih i velikih ekonomskih promjena, krize i velike tržišne konkurencije, posjedovanje profesionalnog organizacijskog sistema je postalo neizostavni dio svake firme u svakodnevnom poslovanju i donošenju velikih poslovnih odluka. 

Klijent je broj 1 !​

Klijent je danas broj jedan element po važnosti svakog procesa poslovanja, na kojem sve firme zasnivaju svoje poslovanje, donose odluke i planiraju buduće aktivnosti, a sve s ciljem ostvarivanja boljeg i profitabilnijeg poslovnog rezultata. Zadovoljstvo sadašnjih i budućih klijenata može se postići dobrom komunikacijom i njihovim upoznavanjem, što omogućuje revolucionarni CRM sistem. Mi imamo mnogo iskustva sa naprednim CRM sistemima!

Zašto mi treba CRM?

Ovaj sistem je namijenjen prvenstveno segmentu prodajnih i marketinških aktivnosti firme, no njegovim uvođenjem svi odijeli u firmi imaju stalan pristup i uvid u sve informacije o klijentu. To omogućuje pravovremenost u planiranju i donošenju pravih odluka, koje će Vašoj firmi omogućiti održavanje i poboljšanje tržišne pozicije kao i stvaranje novih poslovnih prilika koje će uzdignuti Vaše poslovanje na novi nivo uspješnosti.

Prednosti našeg CRM-a!

  • višestruko smanjuje ulaganje u slične desktop software za koje su potrebne licence
  • nije potrebno ulaganje u hardware
  • dostupnost s bilo kojeg računara
  • evidencija klijenata
  • praćenje radnji s klijentima
  • upisivanje narudžbi i njihovo pojedino pregledavanje za svakog klijenta

Ima još prednosti...​

  • unošenje ugovora
  • izrada ponuda
  • modul za vođenje članova i plaćanje članarina
  • evidencija pacijenata
  • rezervacija termina za pregled
  • vođenje zdravstvenih kartona
  • printanje i slanje ugovora, ponuda i drugih dokumenata direktno klijentima

... i još prednosti!​

  • kreiranje drugih administratora i voditelja
  • praćenje svakog voditelja zasebno i sav njegov rad sa klijentom
  • upisivanje notesa radi lakšeg praćenja rada sa klijentom
  • neograničeno upisivanje notesa, ponuda, ugovora i sličnih dokumenata
  • napredni izvještaji
  • upravljanje timovima i poslovnicama

Kontaktirajte nas.

Pogledajte ostale projekte.