ad “od kuće” je trend koji je u porastu posljednjih nekoliko godina. Svi smo već čuli za to, ali mnogi se po prvi puta nalaze u toj situaciji zbog epidemije Coronavirusa (Covid-19) i time je došlo do značajnog porasta zaposlenika koji rade kod kuće, širom svijeta. Bez obzira na razlog koji stoji iza toga, ako ste novi u rutini „posla od kuće“, važno je naučiti kako se najbolje prilagoditi ovoj promjeni. Možete povećati produktivnost svoje kompanije istovremeno osiguravajući minimalan poremećaj u porodičnom i kućnom životu slijedeći ove jednostavne, ali učinkovite savjete i najbolje prakse:
– Krenite ispravno – pospremite svoj krevet kako biste omogućili dobar početak organiziranijeg i fokusiranijeg dana.
– Obucite se i osjećajte se profesionalno.
– Zakažite standardno radno vrijeme.
– Pronađite najbolje mjesto u vašem domu koje će najmanje ometati vašu porodicu i pružiti vam mogućnost da se koncentrišete na svoj posao. Razmotrite sljedeće:
- Osigurajte dobru kontrolu ventilacije i temperature
- Postavite dobro osvjetljenje, posebno za video konferencije kako biste izbjegli zasjenjenje
- Ergonomija
- Pravilna visina stola
- Udobna stolica za dugo sjedenje
- Obratite pažnju na položaj glave i ruku kada koristite tastaturu i miš kako biste izbjegli umor i nelagodu
- Koristite slušalice za smanjenje buke
- Dobra pokrivenost Wi-Fi mrežom
– Provjerite da li imate dobu internet konekciju, kako bi svi ukućani mogli nesmetano da koriste.
– Koristite Cloud usluge kako biste osigurali pravilno dijeljenje datoteka i bolju zaštitu podataka od gubitaka.
– Vodite brigu o svom digitalnom zdravlju tako što će sigurnost postati prioritet. Zaštitite svoju e-poštu od zlonamjernog softvera, krađe identiteta, hakovanja itd.
– Postavite VPN ako vam treba pristup resursima iz office-a
– Upotrijebite alat za brzu razmjenu poruka unutar firme poput Slack-a
– Koristite rješenje za video konferencije poput Zoom-a sa virtualnom pozadinom kako biste spriječili da klijenti / kupci i drugi vide vašu spavaću sobu ili neuredan dom.
– Pravite redovne pauze, protežite se i krećite se svakih 30-60 minuta
– Ne zaboravite za užinu i odvojite barem 30-minutnu pauzu za ručak (bitno je da ne bude za radnim stolom).
– Obavijestite svoje ukućane kada prisustvujete sastancima ili pozivima. Stavite bilješku “ne uznemiravaj” ili poruku na svoja vrata.
– Pustite muziku male glasnoće za ambijent i ugodno okruženje
– Posljednje, ali ne najmanje bitno, perite ruke i često dezinfikujte svoj dom: ključevi, tastature, telefoni, kupaonice, kuhinje itd.
Prelazak na rad i učenje od kuće sa članovima naše porodice i djecom ima svoje tehnološke izazove. U duhu zajednice i kako bi olakšali tranziciju za naše klijente, ECHO Technology Solutions besplatno pruža daljinsku informatičku podršku članovima porodica naših klijenata.
Naša kompanija je i prije praktikovala rad od kuće tako da smo novonastalu situaciju dočekali spremni. ECHO je osigurao svojim zaposlenicima svu potrebnu opremu za rad od kuće.
(itkarijera.ba)